Hilda

2011-01-28

Publicerad 2011-01-28 21:26:53 i Allmänt

Det stog något i tidningen idag (eller igår) om att kvinnor är bättre förare än män.
Jag läste det aldrig så jag tänker inte yttra mej om artikeln,
men enligt min statistik så stämmer det verkligen inte.
Alla tre bilarna som inte blinkade i korsningar igår,
så jag var tvungen att stanna i onödan, kördes av kvinnor.
Idag såg jag en ung kille som blinkade ut ur en rondell,
samtidigt som han pratade i mobilen OCH åt en klubba.
Det är skickligt det!

Bordbyteshuvudvärken har infunnit sej och Stargate visas på våran tv just nu,
så jag blir nog inte så långvarig ikväll.
Förresten kan jag berätta att det spökar på mitt jobb!
Det knackar på glasdörren vid personalingången utan att någon är där.
Visade sej idag att flera av oss har hört det och gått dit för att öppna,
men fått vända för att ingen vill komma in.
Hur kul är inte det?

En annan kul sak är dessa tulpaner.



Dom är alldeles gamla och vissna,
men dom står fortfarande rakt upp och ser riktigt fina ut.
Så eftersom jag tycker att 44,90 är alldeles för dyrt för sju tulpaner,
och det är vad dom kostar på min mataffär,
så får dom stå en stund till.
Ska orka mej ut på torget någon dag och köpa nya.

En tredje rolig sak är att vi fick våra gåvor från Biotherm idag.
Vi är ju så jäklans grymma på att sälja på min avdelning så då får vi presenter ibland.
Denna gång fick vi dessa.


Denna fick vi för att vi klarade GWP-budgeten.
Den luktar underbart =)



Och denna fick vi för att vi klarade 10% över budget.
Tror jag gillar den här doften också.
Viktor gjorde det i alla fall och det är ju viktigt,
eftersom han fick den av mej.
Han har sprutat på sej lite,
så jag ska sniffa på honom snart.

Vet förresten inte vad GWP står för..
Det är när man köper något för att få något.
T.ex. köper man två Cliniqueprodukter och får en gåva.
Har ni något förslag?
Tror g:et står för give och p:et för product,
men jag är inte säker.

Ha en underbar fredagskväll!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela