Hilda

2011-07-15

Publicerad 2011-07-15 08:20:01 i Allmänt

Igår var trejde gången jag såg de sorgliga O.C. avsnittet.
Jag grinade precis lika mycket som vanligt.
Och jag kom på varför jag tycker det är så jobbigt att se.
Många av detaljerna påminner ganska mycket om min och Viktors olycka.
Vad det är för sorts bil, att den börjar brinna, hur han bär henne därifrån m.m.
Så det är nog inte så konstigt att det blir så känsosamt.
Men det är nog bra. Man behöver grina ur  sej ordentligt ibland!

Nu är det tre jobbdagar kvar innan semestern.
Men mellan jobbandet ska jag hinna med mycket annat roligt också.
Ska snart till Rosanna för lite fredagförmiddagsmys.
Imorgon är det inflyttningsfest hos Tobias och på söndag ska Emmys födelsedag firas.
Hurra, hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela