Hilda

2011-03-07

Publicerad 2011-03-07 20:44:22 i Allmänt

Då var det måndag igen.
Har inventerat lagret på jobbet hela dagen,
en syssla man inte direkt blir pigg av.
Kände mej riktigt utvilad imorse,
nu känns det som att jag inte har sovit på flera dygn.
Men imorgon är jag ledig så jag ska försöka hålla mej vaken till längre än nio =)

Har precis ätit middag, bestående av vaniljyoghurt och frosties.
Nu tror ni att jag är ensam hemma va?
Då finns det ju ganska stor chans att det blir sånt till mat.
Men det är jag inte.
Viktor har bestämt att vi ska sluta äta så mycket,
och det är nog inte så dumt.
Förutom allt jag bakade i helgen..
Fast i och för sej är muffinsarna snart slut och rulltårtan vet jag inte vad jag ska säga om.
Den blev ganska misslyckad, men god som bara den.
I alla fall så kan man ju lätt klara sej på en ordentlig tallrik yoghurt och en macka till kvällsmat.
Som jag minns det åt vi alltid sånt till kvällen när jag var liten.
Förutom på fredagkväll, då ät vi kött, pommes och bea =)
Och under helgen åt vi såklart riktigt mat också.

Nu ska jag pussas lite med Viktor innan det är en ny säsong 2 1/2 men.
Och nästa vecka är det äntligen dax för fler säsongspremiärer.

Grey's med denna snygging!



Och Desperate med dessa skönheter!


Vilken vecka!

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-03-08 00:17:24

Förutom att jag hellre umgås med dig än "skönheterna" ska du nog begränsa dagarna med Frosties till middag! Det är vanebildande. (seriöst och trist nog är det så)(sa värst gurun då rå...)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela