Hilda

Den funkade visst de!

Publicerad 2009-12-01 11:34:37 i Allmänt

Som ni vet köpte jag en bil i fredags.
Och jag tror även att jag berättade att jag skulle få en ny cd-spelare för att den som satt i inte funkade.
Så i går morse var vi där och fick den nya, som vi skulle koppla i själva.
När Viktor tar ur den gamla så visade det sej att dom hade glömt en liten detalj.
Den var inte ikopplad.
Så i med kontakten och vips så fungerade den.
Så nu har jag två fungerande spelare.
Man ska nog köpa bil på fredageftermiddagar för då har folk lite bråttom hem,
och har inte riktigt tid att göra jobbet så noggrant.

Kommentarer

Postat av: luckeboi

Publicerad 2009-12-01 12:16:21

Har du något bra minne från sommaren? Berätta snälla :) Ha det bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela