Hilda

Därför ska man inte ha körkort

Publicerad 2009-10-23 16:13:27 i Allmänt

Saker sagt av folk med körkort som får mej att tveka gällande om jag ska ta något.

1. Den andra bilen kolliderade med min, utan att förvarna mig om dess avsikter.

2. Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet.

3. Den andra föraren ändrade sig plötsligt, så det fanns ingenting annat att göra än att köra på honom.

4. En geting kom in i bilen och när jag hade försvarat mig gick bilen i diket.

5. För att undvika kollision körde jag på den andra bilen.

6. Telefonstolpen närmade sig. Jag försökte väja ur dess väg när den träffade fronten på min bil.

7. Fotgängaren hade ingen aning om vilket håll han skulle springa så jag körde över honom.

8. En osynlig bil uppenbarade sig från ingenstans, körde på min bil och försvann.

9. För att undvika att träffa kofångaren på bilen framför, körde jag på fotgängaren.

10. Jag hade kört i 40 år när jag somnade bakom ratten och orsakade en olycka.

11. Killen befann sig över hela vägen. Jag var tvungen att väja ett antal gånger innan jag träffade honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela