Hilda

Afterwork

Publicerad 2009-09-18 21:15:30 i Allmänt

I onsdags kväll slog vi till på en afterwork.
Vi provade Harrys. Det var jättebra.
Bäst var toan, hur fint som helst.
Jättestort med mörkgrönt kakel.
Men har man bara haft öppet i några dagar,
så får man väl i och för sej hoppas att toaletterna är fräscha och fina.

Tyvärr tror jag inte att knäpptes ett enda kort, vilket är lite tråkigt.
Som vanligt var dom sista kvar alldeles för länge,
men dom hade varit rätt pigga dagen efter.
Själv åkte jag hem vid halv tolv och mådde pyton dagen efter.
Tur att jag var ledig =)

Vi var i alla fall väl värda en trevlig kväll, är lite struligt på jobbet just nu.
För mycket att göra och för lite personal kan man säga.
Så är det väl kanske på dom flesta jobben,
men då måste man göra det bästa av det.
Och verkligen passa på att unna sej lite extra.
Vi har bestämmt att vi ska ha afterwork en gång i månaden,
det kan vara lagom.

Men nästa månad ska vi också ha fest för två pensionärer.
Är inte så ofta alla från jobbet är med när vi gör saker,
men jag tror nog att dom flesta kommer då.
Vi brukar ha jätteroligt när vi gör saker tillsammans,
och jag tror inte denna kväll blir något undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela