Hilda

Klarpackad

Publicerad 2010-04-11 21:09:24 i Allmänt

Så, nu har jag packat klart.
Här hunnit städat lite också.
Och räddat Trazzel från att få leva resten av sitt liv under huset.

Ni har säkert hört mitt gnäll om vårat dåliga internet.
Idag har Viktor gjort en Macgyver-lösning.
(Något min pappa är känd för, men Viktor lär sej =))
Han har satt ett sånt antistat-armband runt dongeln och sen fäst det i elementet.
Vi har haft 3G-mottagning ever since.
Man undrar lixom hur man kommer på att prova...
Fast ni som kan något vet säkert att det finns en anledning bakom.

Så alla ni som har mobilt berdband och är trött på dålig mottagning.
Där har ni lösningen.

Nu lär Viktor komma hem så jag får pussas och gå till sängs...

Hahahaha
Jag menade inte som det lät, jag ska gå till sängs själv.
Eller klart Viktor får gå och lägga sej också om han vill.
Men jag menade att jag skulle gå och lägga mej!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela