Hilda

God fortsättning =)

Publicerad 2010-12-25 18:02:31 i Allmänt

Det är ju så att jag fick världens finaste bärbara dator i julklapp av Viktor.
Så då börjar man ju fundera på om man ska återuppta bloggandet.
Finns inte riktigt några anledningar not to.



Har haft en jättemysig julafton.
Skulle egentligen ha jobbat 10-14,
men jag tog semester.
Kan i princip tänka mej att jobba alla dagar året runt,
bara jag slipper jobba julafton.
Ingen borde behöva jobba då.

Dagen började hos Viktors farmor.
Mat och julklappsutdelning hann vi med där.
Sen åkte vi vidare till mina föräldrar på ännu mer mat och klappar.
Runt åtta gick jag, Viktor, Emmy och Martin hem till dom och spelade Singstar.
Eller spelade kanske man inte säger, sjöng blir nog mer rätt.
För Viktor hade det nog blivit några för många snaps,
så han somnade i soffan som ett barn vid halv elva.

Vi sov kvar där och i morse provade vi onlinepizza.se för första gången.
Funkade kanon. Borde alla prova.
Alla som är sugen på pizza iaf, annars är det lite onödigt.
Efter maten blev det hemgång, eller hemkörning, och sen dess har vi bara latat oss.
Funderade ett tag på att åka till Rosanna och resten för lite juldagsmys,
men när det slog mej att jag ska upp innan sex imorgon så vill jag nog istället gå och lägga mej snart.
Men kanske inte innan åtta för det vore lite knäppt.
Fick Backpacker i julklapp igår så jag ska nog roa mej med det en stund.
Det spelet är så roligt. Iaf som jag minns det.
Var ju inte direkt igår jag spelade det sist.

Nu håller Viktor på att griljera en skinka så här dagen efter,
så vi ska få i oss lite mat.
Skriver kanske lite mer senare =)
Hoppas alla hade en riktigt god jul igår!

Kommentarer

Postat av: papput

Publicerad 2010-12-27 11:09:29

Hej och god fortsättning själv. Vad roligt att se dig här igen! Jag har sett fram emot det ska du veta :)

Postat av: Olga

Publicerad 2010-12-29 21:23:19

Kul att du är igång med bloggen igen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela