Hilda

Längtar!!

Publicerad 2010-02-23 10:59:17 i Allmänt

Nästa vecka måste vara den bästa tv-serieveckan under hela året.
Jag kommer nog inte vara anträffbar någon kväll.

Måndag 1 mars:
Outsiders på femman klockan åtta.
Av någon anledning är det väldigt underhållande med annorlunda människor...
2 1/2 men på sexan klockan nio gånger två.
OM det är avsnitt jag inte har sett. Älskar Rose!! Synd att hon inte är med så mycket längre.
Community på sexan klockan nio.
Har nästan fastnat för den serien, men har inte riktigt bestämt mej än.

Tisdag 2 mars:
Dating in the dark, femman klockan åtta.
Verkar hur festligt som helst.
Ett problem dock.
På tv.nu står det att det börjar andra mars, men på kanal5.se står det nionde mars.
Det visar sej.
Desperate housewives, femman klockan nio.
Som jag har längtat!! Förra säsongen slutade med en flygplanskrasch mitt på Wisteria Lane.
Man vet inte vilka som dog.
På femmans hemsida får man gissa på Orson, Bree, Karl, Angie, Mona eller Lynettes bebisar.
Jag gissar på Orson eller Karl.
Cougar Town, femman klockan 21:55, dubbelavsnitt.
Kan tänkas platsa på min personliga serie-topplista.

Onsdag 3 mars:
Grey's Anatomy, säsongspremiär på femman klockan nio.
Minns faktiskt inte riktigt vad som hände i sista avsnittet.
Antagligen inget jättespännande, eftersom det inte var en riktig säsongsavslutning.
Men jag ka ha fel.
Efterlyst, går samtidigt som Grey's på trean.
Måste ta reda på när det går i repris.

Torsdag och fredag kan jag inte komma på något jag måste se.
Längtar tills Christine börjar. Är typ den roligaste serien i världen.
Ska kolla på Sveriges värsta bilförare också, när det börjar, men minns inte när.
Det var när jag kollade på den serien i höstas som det slog mej att jag skulle lyckas ta körkort någon gång.
Kunde dom så kan jag, tänkte jag.
Och jag har nu haft körkort i fyra månader.

Ska definitivt följa Weed's slaviskt framöver.
Fast det blev precis säsongsupphåll, så det dröjer nog.
Det är nog den knepigaste serien som finns.
En komedi-action-drama-highschool-thriller som man aldrig vet om man ska skratta eller gråta till.
Känner mej alltid lite härligt illa till mods efteråt.

Ja, där har ni min vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela