Hilda

Skotersöndag

Publicerad 2010-02-14 09:32:10 i Allmänt

Jag ligger en vecka efter i bloggandet, så nu skriver jag om förra söndagen.
Vi tog en cirkus tio mil lång söndagstur på skotern.
Herregud vad ont jag hade i kroppen.

Först slingrade vi oss igenom hälften av alla bostadsområden för att lyckas ta oss till macken.
Vet inte om det var så uppskattat, men jag vinkade till alla vi körde förbi.
Då borde dom inte bli arga va?
Såg sen att det står i skoterkartan att det inte går att ta sej till den macken med skoter,
men det gick ju utmärkt.

Sen sträckkörde vi till en liten grillplats och när vi kom fram började det blir mörkt,
så då sträckkörde vi hela vägen hem.
Väl hemma satte jag mej på altanen och höll sen på att inte komma därifrån för jag hade så ont i knäna.
När jag hade lyckats tagit mej till soffan la jag mej där och rörde mej inte förren Viktor kom hem med mat typ fyra timmar senare.
Tränings- och ledvärken dagarna efter var nog det värsta jag har känt.
Eller kanske inte alls, men helvete vad ont jag hade.
Okej, nu ska jag sluta gnälla.
Vi hade ju mysigt och nu, en vecka senare, har jag ju inte ont längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela