Hilda

Sovande fredagsmys

Publicerad 2010-02-26 22:14:24 i Allmänt

För flera veckor sedan bestämde Viktor och jag att vi skulle börja ha seriöst fredagsmys.
Ända sen dess har jag haft mitt fredagsmys själv.
Med en sovande Viktor bredvid.
Denna fredag är inget undantag.
Först bestämde han att vi skulle kolla på Stargate-filmen som är på tv nu.
Jag kan lida mej igenom mycket skit för hans skull,
men här drar jag gränsen.
Så jag gick och satte mej vid datorn en stund,
och nu sover han.
Visst tycker ni då att jag kunde ha fått bestämt film från början?
Jaja, vad är väl en fredag med trevligt sällskap och bra tv.
Det kan vara tråkigt och trist och alldeles, alldeles underbart!
(Fredagspyssel: Vilken saga kommer det ifrån?)  =)

Det blir nog sängen för mej strax.
Och är utläggningstiden för det här inlägget typ kvart över tio så är det alldeles fel.
Klockan är jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela