Hilda

Sunday again

Publicerad 2010-11-07 19:08:22 i Allmänt

Hej mina kära läsare!
Har inte haft minsta tid till att uppdatera dom närmsta dagarna.
Efter jobbet i fredags blev det äntligen dax för Saw 3D med Viktor, Emmy och Martin.
Tyvärr måste jag säga att jag är aningen besviken.
För det första gör sej denna sorts film inte så bra i 3D.
Och för det andra så tycker jag att denna Saw hade tappat lite av det som gör Saw så bra.
Jag ska inte göra någon recension men jag kan väl bara säga att det var automatvapen och bomber med och alla dog. Ni som har sett dom andra Saw vet ju att det inte är så det ska gå till.
Jag mådde riktigt illa hela filmen, men jag vet inte om det berodde på splattret eller på allt jag hade stoppat i mej.
Men det var jättetrevligt och jag var såå snygg i 3D-glasögonen.

Både jag och Viktor råkade få med oss brillorna hem,
vilket var jäklans onödigt på alla sätt och vis.
Förutom att ni kunde få bildbevis på hur hot jag är i dom =)
Tror ni dom återanvänds på bion?
Funderar på att gå tillbaka med dom.
Känner mej som en tjuv, särskilt eftersom Emmy tror att vi stal som med flit!

Igår blev det först en lååång arbetsdag.
Timvis var den inte så fasligt lång, men psykiskt kändes det som flera dagar.
Vet inte varför det var så, men jag tror det var fler i personalstyrkan som kände lika.
Väl hemma blev det ett varmt bad och efter det köttfärs/fetapaj.
Emmy och Martin hängde vi med igen och kollade på Halloween 2 från 2009.
Den var precis som vilken skräckfilm som helst,
men jag tycker det kan kännas lite lagom när man inte orkar koncentrera sej så bra.

Idag har jag också jobbat och nu har jag äntligen kommit hem och satt mej i soffan för att slappa.
Viktor har, trots en mindre förkylning, åkt och spelat bandy.
Innan han åkte stog han i köket och klippte till några plåster han skulle ha med sej.
När jag frågade varför fick jag höra att han har råkat slagit sin pappa dom två sista gångerna så han har börjat blöda.
Verkar vara en rå sport det där.
Ganska roligt att han har lyckas prickat in sin pappa båda gångerna när det är så många med.
(Han var noga med att poängtera att det har varit med helt oflit.)
Ännu roligare att han idag föreberedde genom att ta med sej plåster.

Nu ska jag tvätta ansiktet, som jag verkligen längtar efter av någon konstig anledning,
sen ska jag gosa ner mej med hunden i soffan tills Viktor kommer hem med mjölk.


Avslutar med en bild på gogizze som jag har knäppt och själv tycker är jättefin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela