Hilda

Thursday

Publicerad 2010-11-04 10:35:26 i Allmänt

Thursday stavas ungefär lika konsigt som wednesday...

Ledig idag igen, det är inte klokt!
Vet faktiskt inte alls vad jag ska syssla med idag.
Glömde min älskade halsduk hos farmor igår så jag kanske ska åka och hämta den.
(Intresseklubben noterar...)
Jag har fortfarande ingen skrivarlust överhuvudtaget, vet inte vad som är fel.
Jag brukar ju ha lika mycket att skriva som jag har att säga, och det brukar vara mycket som ni vet.

Emmy är iaf ledig idag så man kanske ska hänga lite med henne.
Och Rosanna är ledig som alltid, så nog hittar man på något om man vill.
Kollade precis mitt schema och jag jobbar stängning som närmaste 13 dagarna jag jobbar..
Kul jul, kan man säga åt det.

Jag saknar mamma och pappa.

Hoppas det var okej för er att jag la ut den här fina bilden?

Var så längesen vi umgicks.
Träffas ju ganska ofta under somrarna, men sen blir det mindre.
Ska nog ge som förslag att vi ska komma dit och spela Jeopardy nån kväll.
Enda brädspelet som Viktor tycker är riktigt roligt att spela,
för då får han vara Magnus Härenstam =)

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-11-04 11:54:01

Jaaaa jeopardy kväll hos mamma och pappa! :) jag saknar dom också :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela