Hilda

2011-04-03 Del3

Publicerad 2011-04-03 18:17:30 i Allmänt

Nu är alla nödvändigheter avklarade för dagen.
Jag avslutade med en skogspromenad med Nova,
och knäppte massvis med kort.
Tycker verkligen att det är jättekul att ta bilder,
och funderar ibland på att lära mej Viktors bättre kamera.
Men jag vet inte om jag har tålmod.
Jag knäpper ju lixom alla kort i farten.
Har nog inte tid att trixa med inställningar.
Men det vore kul.. ska fundera!









Nu måste jag försöka väcka karln, som har tagit sej en siesta.

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-04-03 19:51:12

Du tar jättefina bilder!

Postat av: Hermannmaryam

Publicerad 2011-11-29 16:35:32

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela