Hilda

2011-08-18 Del2

Publicerad 2011-08-18 17:06:28 i Allmänt

Jag fick så jättefina presenter igår.

Stadium-presentkort av Viktor.
Och en fiskelåda =)
(Som egentligen var en väldigt försenad 9-årspresent.
Inte min nioårsdag alltså, utan våran tillsammans.)



Av Emmy, Martin, mamma och pappa fick jag kläder.



Och en muffinsbakbok, presentkort på en klippning med tillhörande inspiration i form av en frisyrtidning och en bunt sedlar =)



Av farmor fick jag presentkort på Hemtex och lotter.
(Som det tyvärr inte var några vinster på,
men jäklans vad spännande det är att skrapa.)



Av familjen Sälgsjön fick jag spel,
varav ett helt galet =)



Sara, Carro och Carro kom med en fin blomma.



Och roligt var att idag när Linnéa, Frida, Elin och Nils kom,
så hade dom också med sej en blomma.
En samma sort =)



Så det verkar verkligen vara min blomma det här =)

En annan blomma fick jag oxå, av Emmy.
Supersnygg!



Nu är det dax att fortsätta måla ramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela