Hilda

2011-02-15

Publicerad 2011-02-15 10:12:50 i Allmänt

Innan jag hade klivit upp idag informerar Viktor om att det är -22 grader ute.
Inte kan jag påstå att man fick någon lust att kliva upp överhuvudtaget.
När jag ändock kliver upp efter en halvtimme har det hunnit blivit -14.
Så det är alltså på väg åt rätt håll.
Jag tror jag har kommit på en sak.
Det finns ju vissa som påstår att dom tycker om vintern mer än sommaren.
Men nu verkar det som att även dom inbitnaste vinterfantasterna har fått nog.
På sommaren finns det knappast en enda sommarfantast som får nog, någonsin.
Alltså är sommaren helt enkelt så mycket bättre, för alla.

Är ledig idag och hade planerat att ta en långpromenad med Nova.
Tror inte att någon av oss är så sugen på det just nu.
När vi gick den korta biten till brevlådan höll min näsa på att förfrysa och Nova hoppade mest på tre ben.
Och katterna... snacka om att dom är dryga när det är så här kallt.
Dom vill gå ut men sen ångrar dom sej i dörren.
Och när dom inte är ute någonting har dom så mycket överenergi så jag får spunk.
Men jag förstår dom... är inte så kul att vara inne hela tiden.
Nu ska jag surfa runt och kolla på saker jag vill köpa,
men inte har råd med =)
Hoppas ni får en riktigt bra tisdag, trots kallgraderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela