Hilda

2011-02-17

Publicerad 2011-02-17 21:07:32 i Allmänt

Kom ganska nyss hem och har faktiskt inte somnat än.
Ska vänta tills jag har fått lite mat i magen.
Min kära man håller på att laga till smaskig köttfärssås.
Mår ganska illa faktiskt..
Antingen för att jag är trött eller för att jag bara har ätit godsaker sen klockan ett.
Tur att man inte är på kurs så ofta!
Det var en ganska lärorik kurs.
Säger ganska för att det ändock var mycket jag såg som frågetecken.
Nu har jag använt ordet ändock två gånger på kort tid..
Börjar man bli gammal kanske?
Fyller ju trots allt 28 om nån månad.
För några år sen var det medelålder.
Eller ja, för ganska många år sen.
Bjuder på en bild av en make jag har lagt alldeles själv idag.
Hoppas inte tjejen misstycker, men man ser ändå inte vem hon är.

Först får ni se inspirationsbilden jag skulle efterlikna.


Sen resultatet.



Inte helt tokigt va? =)
Nu är det mat!

Kommentarer

Postat av: slemmy

Publicerad 2011-02-17 21:47:03

hallå där, håller du på att ta min karriär som makeup artist? ;) hehe.. skojja, det var superfint! vi kanske ska slå ihop oss till en makeupartist-duo och bli kända?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela