Hilda

2011-06-24

Publicerad 2011-06-24 08:16:55 i Allmänt

Glad midsommar!!
Tyvärr råkade jag kliva upp klockan sju idag,
så det blir väl som Viktor befarade igår när jag gick och la mej klockan tio.
Nu kommer du vakna jättetidigt imorgon och sen kommer du vara jättetrött imorgon kväll.
Nej, nej, sa jag.
Kul att han känner mej bättre än vad jag gör =)

Igår blev jag blixtförälskad. I en pall...
Det händer inte så ofta att jag faller pladask för materiella ting,
men dessa pallar var helt enkelt underbara.
299:- på Åhléns.





Nej, ska man ta och sätta igång med något vettigt kanske.
Fast man behöver kanske inte det innan halv nio på mornarna.
Midsommar kommer jag och Viktor fira hemma med mamma och pappa.
Traditionsenlig midsommarlunch med sill, snaps och färskpotatis.
Sen blir det väl kanske lite kubbspel och kransbindning.
Till kvällen ska det grillas innan vi cyklar till dansbanan.
Det känns som att det här blir en riktigt mysig midsommar.

Så åter igen, glad midsommar!
Drick med förstånd och ge fan i att behöva åka till akuten.
Känns helt puckat att sjukhusen och vårdcentralerna ska behöva ha en massa extrapersonal under storhelger,
helt enkelt för att folk inte kan sköta sej när det är alkohol inblandat.
Så nu tycker jag att vi bestämmer att vårdpersonalen också ska få ha ett lugnt och skönt firande!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela