Hilda

2011-05-17

Publicerad 2011-05-17 22:15:44 i Allmänt

Imorgon är det en månad sen jag kom hem från Hongkong.
Så varför inte bjuda på lite bilder?
Bättre sent än aldrig tänkte jag =)


Första solnedgången, precis utanför hotellet.


Typiskt Hongkongväder. Trettio grader och dis.


Hongkong Island. Perfekt blandning av storstad och strand.


Utsikten från Victoria Peak.


Och en till.. svårt att låta bli att knäppa artonhundra bilder på denna utsikt =)


At night.


Favorithaket. Nog det jag saknar mest.


Underbar strand, inga badkläder. Fruktansvärd kombination.


Hela gänget, på fabriken i Kina.

Några av alla bilder!
Nu tror jag att jag avslutar tv-kvällen i sängen.
Tidigt möte imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela