Hilda

11 november

Publicerad 2011-11-11 09:11:42 i Allmänt

Förra inlägget hamnade en dag fel för att det inte gick att ladda upp igår, så ni vet!
Jag är inte så förvirrad att jag inte vet vad det är för dag.

Det här med att ta det lugnt, vila och varva ner är jag kanske sämst i världen på.
Kunde inte sova nu på morgonen för att jag låg och tänkte på allt jag tyckte vi skulle hinna med att göra under dagen.
Så jag var tvungen att kliva upp och skriva en lista.
Sen insåg jag hur puckad jag var, så nu ligger jag i sängen igen i ren protest.
Försöker intala mej själv att självaste planen är att jag inte ska göra något vettigt alls under min sabbatshelg, medans jag gör allt för att andas bort stressen i magen.
Konstigt att jag är helt slut om dagarna...
Nu tror jag iaf att jag och Nova ska hämta tidningen och sen ta en lååång frukost!!
Om jag lyckas väcka henne vill säga :)

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-11-11 09:48:05

Very good luck!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela