Hilda

37 veckor

Publicerad 2012-04-16 10:04:52 i Allmänt

Idag går vi in i vecka 38, jag och Knytet.
Det betyder att från och med idag är bebisen helt färdig.
Redo att komma ut och möta världen.
Igår natt drömde jag att vi hade fått en dotter.
Hon var så fasligt söt och jag ville bara sitta där och titta på henne.
Det blev så konsigt att jag visste att jag var på väg att vakna,
men jag gjorde lixom allt för att slippa.
För att få stanna där i drömmen en stund till.
Har aldrig varit med om något liknande.
När jag väl vaknade var jag i alla fall helt säker på att vi skulle få en dotter,
men det höll bara i sej i några minuter.
Sen var jag lika osäker igen.
Brukar man ha en känsla av om det är en son eller dotter?
Jag har verkligen inte det alls.
Både jag och Viktor kallar Knytet för han,
men det betyder absolut inte att vi tror att det är en kille.
Det har bara blivit så.

Igår var Emmy och Martin här och kollade hockey med oss.
Det var verkligen spännande!!
Och tyvärr förlorade ju Brynäs vilket medför att vi måste sitta lika nervösa vid tv:n imorgon kväll.
Nog känns det som att Brynäs kommer vinna SM-guld.
Vore ju extra fesligt i år när dom firar 100 år.

Dax att planera dagen.
Viktor är ledig vilket han aldrig är på vardagar i vanliga fall,
så då lär vi ju planera något kuligt.
Kanske åka och köpa en bil? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela