Hilda

Lite sol

Publicerad 2012-04-26 09:50:19 i Allmänt

Igår fick vi faktiskt njuta av solen i flera timmar,
hur härligt som helst!
Edvin och Rosanna kom hit och åt nybakade scones med mej och Emmy.
Sen lästes det böcker innan vi åkte och krattade på Emmys gård.



När vi kom hit igen satte vi oss på altanen och läste tidningar.
Dessutom upptäckte jag att Emmy har fotsvamp.



Hahahaha! Jag är så rolig.

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag in till stan och hänga med Rosanna.
Ett besök på nån secondhand och en tripp ut till Ove Jansson står på menyn.
Och till kvällen ska vi på mysfika med tjejerna.
Sen kan jag tro att jag blir mer eller mindre liggande imorgon,
för så trött kommer jag att vara.
Men det är det värt!

Igår var vi på besök hos barnmorskan igen.
Knytets huvud är fixerat och den ligger perfekt inför förlossningen.
Hon fick lyssna på hjärtat minst tio centimeter längre ner än tidigare,
så det tyder ju dessutom på att den har sjunkit ganska rejält.
Men vi fortsätter att vänta och vänta och vänta...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela