Hilda

Snöstorm

Publicerad 2012-04-14 10:19:03 i Allmänt

Vädergudarna är verkligen inte på bra humör idag.
Fy bubblan.
Som tur är har ingen snö lagt sej på backen här än,
peppar, peppar!
Väntar besök av Emma med familj,
men frågan är om dom tar sej hit i ovädret.
Känns ju inte superkul att åka till detta fina semesterområde mitt under en snöstorm.
Dessutom är sista dagen att byta ut dubbdäcken imorgon.
vilket ställer till det lite.
Jag vet att man inte måste byta om det råder vinterväglag.
Men nu har det ju varit sommarväglag i flera veckor så jag antar att dom flesta har hunnit bytt.
Jag anser att 15 april är för tidigt för byte.
Det är tredje året i år som det är så tidigt,
och varje år har det blivit lite vinter igen efter det datumet.
Och man har kanske inte lust att gå ut och byta morgon efter morgon beroende på väglag.

Missade nya serien New Girl igår...



Ändå sen den började gå på reklam har jag sett fram emot den.
Men vi kollade på film och sen gick vi och la oss.
Väldans puckat!
Men jag såg att det var repris idag klockan 13:25,
så jag får försöka hinna kolla då istället.

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-04-16 18:57:11

Jag kan verkligen rekomendera den där serien! Hon är asrolig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela