Hilda

Shopping

Publicerad 2012-02-19 10:35:17 i Allmänt

Nu har det blivit ett väldigt långt uppehåll i bloggandet igen.
Men jag har fortsatt varit sjuk och har inte ens orkat skriva.
Nu är jag lite friskare. Peppar, peppar...

Jag är i vecka 29 och ska nu börja hälsa på hos barnmorskan varannan vecka.



Allt är bara bra med Knytet.
Den har redan lagt sej med huvudet neråt,
så nog verkar den sugen på att komma ut!
Går fortfarande bra att jobba även om jag kanske inte är lika snabb och smidig som vanligt.
Vi har ju nästan alla varor i lådor ner emot golvet,
så det tar lite längre tid än vanligt att få fram saker åt kunderna.
Men det har dom full förståelse för.
Många kunder har undrat om jag ska gå hem snart,
men det har jag inga planer på.
Men det blir ju inte alltid som man planerar.
Får se helt enkelt!

Idag ska jag och Viktor åka på en liten shoppingresa.
Planerna var att åka till Uppsala eftersom Gävle har ett otroligt dåligt utbud av saker,
särskilt vagnar.
Men det blir lite krångligt om inte Nova ska behöva vara ensam hemma för länge,
så vi börjar med butikerna i Gävle/Valbo och ser vad som finns.
Det vi skulle vilja inhandla är spjälsäng, kanske skötbord och vagn.
Vad gäller vagn verkar Viktor redan ha bestämt sej för en Crescent Classic Kombivagn.


Den finns tyvärr inte att få tag i här någonstans,
så den måste vi nog till Uppsala för att inhandla.
Någon som har åsikter om den?
Eller tips på någon annan liknande?

Dags att snygga till sej lite.
Bilen går hemifrån klockan elva =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-19 20:46:37

Skulle så gärna vilja klappa lilla magen ;-)

Va häftigt att få kolla bebisprylar - blir ännu mer nyfiken och förväntansfull inför ankomsten av den nya släktingen!!

Hoppas du får må OK framöver - du har dragits med förkylningen länge :-(

Stor stor kram till dig <3 fr Lena

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela