Hilda

Hittar inte...

Publicerad 2012-01-25 10:59:39 i Allmänt

Visst syns kommentarer som folk skriver nu?
Tyvärr lyckas jag inte hitta vart jag ska ändra för att länkar i kommentarer ska synas.
Har efterlyst hjälp på fejjan.. får se om det leder någonstans.
Tror iofs inte det för jag har ju redan provat allt!!
Blir nog till att jag får ändra hela designen när jag orkar.

Konstigt nog blev det inga fler inlägg igår.
Kom på så mycket jag behövde göra.
Har målat klart golvlisterna till barnrummet,
vilket känns väldigt skönt för det var sååå tråkigt.
Tvättade, eller försökte tvätta iaf.
Tvättmaskinen är så konstigt ibland.
Tog hela dagen att tvätta två maskiner.



Gick en lite längre promenad med Nova,
som faktiskt inte alls var nå mysig.
Just när vi gick började snön ösa ner och det blåste småjävlar.
Kändes som att det var femton minus istället för två som det egentligen var.

Idag är jag också ledig,
man har det så lyxigt ibland!
Ska städa kylen och badrummet.
Två inte speciellt lockande måsten.
Skulle nog ha varit roligare att jobba...

Från igår är jag i vecka 26 och bebisen är ungefär 35 centimeter lång.
Det är väldigt långt tycker jag.



Men den väger inte ens 700 gram.
Så lite spinkig kan man säga.
Men det känns ändå inte så konsigt att jag är en riktig tjocksmock,
och att jag har lite svårt att andas när jag ligger ner.
Är som att någon väldigt tung sitter på bröstet.
Förutom att allt är mycket jobbigare än förut,
så mår jag fortfarande jättebra.
Så peppar, peppar på det.
En vacker dag ska jag bjuda på en magbild,
men den dagen är inte idag.

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2012-01-25 13:28:44

Länkarna syns inte därför att klickade länkar har samma färg som bakgrunden. Om du gör bakgrundsfärgen, den blåa, lite ljusare ska du ser att det blir läsbart.

Postat av: Papput

Publicerad 2012-01-25 13:47:39

Här har du en länk att träna på:

http://youtu.be/5fIT4qn1dyI

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela