Hilda

Monster?

Publicerad 2012-03-15 09:18:18 i Allmänt

Jag skulle önska att jag bara skrev glada och trevliga inlägg,
men det är ju när det gäller otäcka och arga saker som skrivarlusten är som störst.
Nu måste jag tyvärr skriva några rader om den fruktansvärda gruppvåldtäkten där åtta män våldtar en 29-årig kvinna om och om igen en hel natt.
Dom står på kö och turas om samtidigt som det applåderas.
Det är så fruktansvärt så det går inte att förstå.
Och det jag nu har funderingar över gäller dom åtta monstrerna.
Att det finns riktigt sjuka människor är ju tyvärr ingen nyhet.
Men hur i helvete har åtta stycken kunnat hitta varann??

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2012-03-15 10:21:56

Intressant iakttagelse!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela