Hilda

Roadtrip

Publicerad 2012-03-02 18:34:46 i Allmänt

Idag har jag varit på roadtrip.
Kanske den första roadtripen jag har åkt iväg på alldeles själv.
Har haft körkort i snart två och ett halvt år,
men det blir lixom inte så ofta man åker själv någonstans.
Jag har i alla fall varit och hälsat på hemma hos Emma!
Och hon bor ju faktiskt typ sju mil från mej.
Det var så härligt att köra i strålande sol,
med massa gammal musik superhögt ur högtalarna och bara njuta!
Sen satt vi envist ute och fikade för att det var så fint väder,
fast det blåste kanske 25m/s.
Egentligen inte så mysigt,
men man blir lite knäpp när det gäller solen på våren.
Jättemysigt att träffa henne i alla fall.
Bjuder på en bild på oss från kräftskivan i somras,
för som vanligt lyckades jag inte knäppa några kort idag.



Nu planerar jag att ta en microvila innan Viktor kommer hem.
Hemma hos Emma skulle det ätas tacos ikväll,
och jag bestämde mej att vara en härmapa.
Finns ju egentligen ingen bättre fredagsmysmat.
Och sen en film på det hoppas jag.
Men känner jag denna familj rätt så sover vi antagligen på soffan innan vi ens har gjort mat.
Viktor är alltid dödstrött på fredagkvällar och jag är dödstrött alla kvällar för tillfället!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-03-03 16:02:19

Åååh vad jag längtar efter er två när jag såg det här kortet.. Ni är så fina!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela