Hilda

Vecka 32

Publicerad 2012-03-07 09:43:44 i Allmänt

Bjuder på min första magbild.
Känner mej inte helt bekväm med det,
men det är för Karins skull =)
Hon är ju trots allt på andra sidan jorden,
och har ingen chans att se den in real life.
Och om jag bestämmer mej för att lägga ut en bild i veckan kanske jag blir bättre på att knäppa kort.
För det här var typ nästan första kortet,
och det kommer jag tycka är jättetråkigt sen.
Men när man hela tiden känner sej som den fula ankungen,
har man lixom ingen lust att plocka fram kameran i tid och otid.

image description

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-07 14:13:20

Jag ser bara en svan :)

Du är SÅ fin!! Kramar till er / Lena

Postat av: Karin

Publicerad 2012-03-09 03:22:01

Åååååh Hildis vad glad jag blev!! Den är så fin! Kämpa på sista månaderna nu! PUSS!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela