Hilda

Fem dagar kvar...

Publicerad 2012-05-02 09:48:29 i Allmänt

Okej, jag är lite tjatig.
Men va sjutton!!
Aldrig har väl tiden gått så sakta.
Och då tänker man kanske att jag borde göra saker istället för att sitta här och tycka synd om mej själv,
men när man inte orkar så orkar man inte.
Och så kanske man tänker att jag inte kommer ha någon tid till någon vila snart,
och att jag borde passa på att njuta.
Men det handlar ju inte bara om att det är jobbigt,
jag vill ju träffa Knytet nu!!
Jag vill inte vänta längre.
Jag är så nyfiken och längtar så mycket,
och då går ju tiden om möjligt ännu saktare.



Vart är Viktor?
Där, bakom magen!
=))

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2012-05-02 17:37:00

Vilken härlig bild :) KRAMAR

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela