Hilda

Trött

Publicerad 2012-05-05 09:25:20 i Allmänt

Tror att jag har sovit bättre inatt än på länge,
och ändå känner jag mej mycket tröttare än vanligt.
Knepigt!
Ska göra typ inget idag på dan,
men till eftermiddagen ska vi till Sälgsjön.
Om vädret tillåter så blir det grillning,
annars gör vi något annat mys!
Och så ser jag som vanligt fram emot att träffa dessa två.






Två dagar kvar tills jag borde få min egen =)
Det är nog inte hälsosamt att haka upp sej så på detta datum.
Det är ju trots allt bara 5% som föder på utsatt datum.
Men man gör det ändå.
Säkert för att ha något specifikt att lägga all längtan på.
Varje dag efter det kommer nog kännas olidlig,
men nu är det ju faktiskt inte långt kvar i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela