Hilda

2013-01-19

Publicerad 2013-01-19 17:08:41 i

I torsdags var jag för första gången sen i augusti på ett pass YogaFlow.
Kan varmt rekommendera det!
Torsdagar klockan halv sju på Söders källa med Kristin Ellner.
Är verkligen inte mycket för att träna men detta pass tycker jag är precis lagom.
Det är inte speciellt svettigt men ger träningsvärk så man absolut känner att man lever!
Något som slog mej under passet var att jag inte är byggd för att göra yogapositioner.
Jag har till exempel för korta armar.
Jag försökte och försökte men vissa bitar var helt enkelt inte möjliga för mej att göra.
Huvudsaken är att man fortsätter tänka på andningen och gör sitt bästa =)
 
Samma dag började jag och Mio på barnrytmik.
Hur mysigt som helst!
Visste inte alls vad det var när vi anmälde oss,
men jag tänkte att Mio behövde få komma ut och träffa andra barn.
Och vad gör man dessutom inte för att få tillbringa varje torsdag med Linnea och Selma?
Jag tror faktiskt att det var en hit för honom också.
Han är lite stökigare och bökigare än andra barn.
Alla satt så fint med sina mammor i ringen, men inte Mio inte.
Han skulle vara överallt och ingenstans.
Hade fullt sjå att hålla koll på honom.
Helst av allt ville han fram till rytmiktanten och spela på hennes gitarr,
för det får han ju alltid göra med morfar =D
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-19 18:35:33

Haha, sött! Hoppas ni har en bra helg =) Kramar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-19 18:35:35

Haha, sött! Hoppas ni har en bra helg =) Kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela