Hilda

Börja skriva igen?

Publicerad 2015-03-24 10:12:27 i

En morgon för ett tag sen hade jag fått ett mail om en ny kommentar på bloggen. De är över två år sen jag skrev sist och jag trodde dessutom att jag hade tagit bort bloggen, men de hade jag tydligen inte ☺️
De fanns flera anledningar till att jag slutade skriva. Dels fanns inte längre tiden, kanske inte heller lusten. Dels så skrev jag från appen på mobilen och den var rätt värdelös och jobbig att ha att göra med. 
Men nu väcktes lusten att skriva igen!
Och eftersom både jag och Mio är hemma sjuka så kan jag skramla fram lite tid. Och appen verkar hittills funka bättre! Så vi får se, kanske jag tar bloggen i bruk igen 😊

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-04-04 22:11:48

Det tycker jag vore jätteroligt. Inte bara för att du skriver väldigt bra utan också för att jag tror att det är nyttigt för framtiden att hålla skrivandet igång. :)

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-04-05 11:08:25

Håller med pappa!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela