Hilda

2013-01-03

Publicerad 2013-01-03 20:06:06 i

Det är otroligt hur mycket  en bebis kan få sagt utan att kunna prata.
När Mio var runt fyra månader sa han följande:
"LIGGVAGN??? Är ni inte kloka? Jag vägrar!!! Vägrar, vägrar, vägrar!
Jag tänker minsann vara så här arg tills ni byter ut den!"
 
 
Och vad gör man? Klart ungen ska få som han vill.
Så vips, hade han en sittvagn istället!
Och trivdes mycket, mycket bättre!
 
Sen blev han sju månader, mitt i vintern, och då lät de så här.
"ÅKPÅSE??? Det är ju för bebisar! Jag få klastrofobi!! Usch, ta ur mej! Med detsamma!!"
Och igen får han såklart som han vill.
 
Så nu har han en helt kal "barnsittvagn" med en fleecefilt.
Verkar hålla honom nöjd för tillfället =)
 
 
Frågan är vad som kommer sen.
" Vadå vagn??? Jag vill ha en fyrhjuling!!"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela