Hilda

Blablabla

Publicerad 2009-08-23 16:09:52 i Allmänt

Igår blev der kräftskiva hemma hos Maja och Tomas.
Jag äter inte kräftor, och kan inte ens äta något annat när andra äter kräftor.
Det är riktigt äckligt med allt sugande och smaskande.
Men en kräftskiva är aldrig tråkig, man får bara se till att äta innan man kommer dit.

Innan satt vi några stycken och "förfestade" på Martins mammas tomt.



Vi cyklade faktiskt därifrån till kräftorna, och de var inte igår man var ett gäng ute och cyklade.
Det är riktigt roligt att cykla, och det lär ju vara bra träning eftersom det är så otroligt jobbigt.
Eller så är de bara för att jag är så pinsamt otränad...
Kanske man ska cykla lite oftare.

     

Härom dagen satt jag och Rosanna och pratade medans Edvin åt.
Jag höll precis på att berätta någonting, antagligen ganska oviktigt, när Edvin säger:
Blablabla...
Edvin har alltså precis fyllt sex månader och kan inte prata..
Då kände man sej ganska meningslös =)



Snart blir det dans. Det ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela