Hilda

Äntligen

Publicerad 2009-10-03 09:30:55 i Allmänt

Ikväll är det dags för avtackningsfesten för Eva och Gunilla.
Som vi har väntat. Festen för Eva var det tänkt att vi skulle ha redan i våras.
Men nu slår vi två flygor i en smäll och tackar av båda samtidigt.
Det ska bli så roligt.
Inte är jag helt frisk än, men det får jag leva med.
Inget skulle kunna få mej att missa det.
Förutom mitt eget dödsfall kanske.

Världens bästa Emmy kommer förhoppningsvis och hämtar mej på eftermiddagen nångång.
Bara att hoppas att hon var någorlunda städad igår.
Och mamma och pappa ska ha Nova under kvällen så hon slipper följa med.
Tack alla!

Undra vad man ska ha på sej..?
Har köpt en fin lila klänning från Åhléns, men den är fortfarande oprovad.
Hoppas den blir bra. Med svarta "tigthsbyxor" (åhh, det låter så töntigt).
Jag har ju ganska mycket tid över idag på dan, så man kanske ska passa på att krusa håret.
Det tar ju ungefär två timmar om man ska vara noga, så det är bäst jag sätter igång.
Dessutom måste jag ju borsta ut min jättedreed som jag har skaffat genom att inte ha borstat håret på flera veckor. Jag vet att det är lite okvinnligt, men det är så överskattat att borsta håret.
Roligare saker kan man ju faktiskt göra.

Ska komma ihåg att ta med mej kameran, så jag slipper lägga ut suddiga mobilbilder från festen.
För att se någonting alls på mina mobilkort så måste det vara strålande dagsljus,
vilket jag gissar på att det inte kommer vara ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela