Hilda

Du är utvald

Publicerad 2009-10-31 08:46:29 i Allmänt

Gjorde kanske nått dumt alldeles nyss...
Loggade inte på hotmail och så var det en reklambanner på sidan där det stog nått om 999.999 besökaren.
Att jag var utvald att ha möjligheten att vinna en LCD-TV.
Jag har aldrig, aldrig tryckt på någon sån grej, men av nån anledning tyckte jag att den här kändes seriösare.
Antagligen har jag blivit grundlurad på ett eller annat sätt.
Men jag tröck mej vidare och skrev in min mail och adress, efter att ha läst villkoren.
Man måste ju leva lite "wild and crazy" ibland.
Och är det här det mest crazy jag gör så får jag helt enkelt ta konsekvenserna.
Nu får vi hålla tummarna för att det komer en tv skickad snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela