Hilda

Härlig lördag!

Publicerad 2010-04-04 16:23:24 i Allmänt

Hela dagen igår var helt igenom en riktig mysdag.
Jag och Emmy åkte på världens kortaste roadtripp genom Älvkarleby och hittade ett Konsum.
Mamma och pappa kom förbi en sväng och tog en kaffe med oss på altanen.
Grillad fläskfilé till middag. Mums!
Det var ju så otroligt underbart väder.
Sen blev det film på kvällen. S.W.A.T.
Den var faktiskt riktigt bra.

Idag när man vaknade var det inte riktigt lika underbart ute.
Skit var det till och med.
Minusgrader och dis.
Låg på soffan och glodde på tv dom första fyra vakna timmarna.
Jag gör väldigt sällan det. Latar mej ordentligt alltså.
Men det var sååå skönt.
Efter det har jag hunnit varit barnvakt åt Emma,
medans Viktor och Andreas åkte och fiskade.
En väldigt bestämd ung dam har hon blivit.
Man fick höra mycket kom, sitt, stanna, gå o.s.v.
Duktig med djuren är hon också.
I typ 45 minuter roade vi oss med att kasta gosdjur runt i vardagsrummet som Nova fick hämta.
Men hon var inte här så länge för en bom spärrade vägen för fisket.



Nu ska jag försöka lista ut koden till min banken via internet.
Bytte den för ett tag sen och minns verkligen inte vad jag valde.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela