Hilda

Torsdag

Publicerad 2010-04-08 20:30:37 i Allmänt

Sanna på jobbet fyller 20 år imorgon!

GRATTIS SANNA!!!!

Hon har tjatat om att hon ska handla på systemet imorgon i flera veckor,
men idag tror jag hon fick kalla fötter =p
Jag lovade att följa med som stöd, så vi ska träffas innan jobbet för hennes premiärhandling.
Själv ska jag nog handla något också.
Vi ska på Hannas födelsedags/inflyttningsfest på lördag.
Jag ska visserligen drick alkoholfritt pga bil och jobb,
men min sämre hälft vill nog ha något.

Funderar på att kolla på Supersugen eller vad den heter.
Går på tv klockan nio.
Förra gången jag skulle se den gav jag upp efter tio minuter för jag tyckte sexhumorn var sååå inte rolig.
Men reklamen verkar rolig, så den kanske är värd en chans till.

Viktor har klivit upp fem två dagar irad för att hinna fiska innan han börjar jobba klockan tio så han har redan gått och lagt sej.
Blir nog att jag om inte alltför lång tid joinar.
Mysigt att kolla på film i sängen.
Gör sällan det för det är något fel på sovrumstv:n, så man ser inte hela bilden.
Därför inte hela texten heller och det blir inget roligt alls.

Mysig torsdagskväll! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela