Hilda

Fredagen den 13:de

Publicerad 2010-08-13 09:35:20 i Allmänt

Ja, idag är det fredagen den trettonde.
Och nog ska man överleva.
Jag tror inte att denna dag är en officiell otursdag,
men det kan vara extra mysigt att köpa chips och kolla på en skräckis.
Men jag tror det blir jet-ski på Martins nygjorde bana ikväll.
Kan bli mysigt det med.

Tror själv att 28 oktober är min otursdag,
men jag minns inte längre varför.
Det betyder alltså att det var så längesen det hände något oturligt det datumet,
så jag har nog inget att vara rädd för.

Igår när jag och Emmy var ute på våran långpromenad så följde Trazzel med en bit.
Men som vanligt så bestämmer han sej för att inte gå nå längre efter en stund.
Då får man gå tillbaka dit sen och hämta honom.
Tyvärr glömde jag det igår.
Precis när jag var på väg att gå och lägga mej så kom jag på det.
Viktor och jag tog en ficklampa med oss och började promenera.
Och som alltid stog han och väntade exakt där vi hade lämnat honom.
Och det här var alltså åtta timmar senare.
Jag vet inte om jag ska tycka att han är intelligent eller riktigt puckad.
Men väldigt gulligt är det i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela