Hilda

Muffinsmiss

Publicerad 2010-08-12 18:02:49 i Allmänt

Som alltid misslyckades jag med mina muffins.
Tidigare tror jag att jag har misslyckats för att jag har slarvat på punkten:
Vispa ägg och socker pösigt.
Därför var jag supernoga med det idag.
Men jag kom på efter att ha vispat i typ fem minuter och fortfarande inte fått det pösigt att jag hade råkat haft i smöret istället för sockret.
Så puckat!!
Bara att ta nya tag, nästa gång blir det bra =)
Så här bra kanske!




Nu har Emmy åkt hem efter en långpromenad.
Hon gick för att leta efter hus till salu här i området och jag gick för att hitta nya spännande stigar.
Vi gick tillsammans alltså =)
Nova gick mest bara för att hon var tvungen.
Vi hittade en superliten stuga till salu mitt i skogen på en äng av ormburkar.
Man kanske skulle få plats med en säng i stugan om sängen inte var så stor.
250 tusen skulle dom ha för den, helt crazy.
Men den stog som tomt på hemsidan, så tanken var nog inte att man skulle bo där.
Mer riva den och bygga ett hus.
Bilden nedanför är från hemsidan och den måste ha varit tagen i våras nångång.
Man ser ju inte en enda ormbunke,
idag såg man nästan inte huset för det växte så många framför.



Nu är det bara att vänta på att Viktor kommer hem,
sen bär det av till Hällarna med några kalla öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela