Hilda

Regnigt

Publicerad 2010-08-18 09:48:32 i Allmänt

Nu har det regnat i princip oavbrutet sen igår eftermiddag.
Mysigt =)

Jag tror minnsan jag lyckades med muffinsen igår!
Av bara farten gjorde jag 48 stycken.
Med ljus choklad, vit choklad, hallon och blåbär.
Det enda väldigt dumma var att jag inte visste hur jag skulle lyckas förvara dom tills på fredag.
Om jag hade tänkt till så hade jag väntat tills dess med att ha på glasyr och garnering,
men det kom jag tyvärr på försent.
Sju burkar av olika slag står nu i kylen,
med muffinsen nertryckta i.
Så dom kommer nog inte vara så fina när dom väl ska ätas,
tur att dom är goda =)

Fick en jättefin kamera av Viktor i present igår,
så nu kommer det bli fler bilder.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-08-24 13:01:48

jag ser att du har skrivit att det kommer komma mer bilder nu, men när kommer dom???? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-28 16:18:56

Jag undrar också när dom kommer =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela