Hilda

Avatar

Publicerad 2010-02-06 09:43:36 i Allmänt

I torsdags var jag och Viktor på våran första "dejt" på jättelänge.
Vi såg Avatar.
Och som jag har skrivit någon gång tidigare så hade jag ett rabattkort som gällde måndag till torsdag.
Tror ni jag hade med mej kortet när jag skulle betala biljetterna?
Nej.

Den var bra i alla fall.
Inte så fruktansvärt bra som alla andra verkar tycka.
Men riktigt bra, och välgjord.
Jag var helt fascinerad av att dom stora blå gubbarna hade ögonfransar.

Nova var hos min mamma och pappa under tiden.
När vi skulle hämta henne fick vi veta att pappa hade råkat gett henne tre deciliter hundgodis till middag.
Han trodde det var maten.
Dessutom visste han att hon egentligen skulle få fyra-fem deciliter, men eftersom det bara fanns tre så fick hon ärtsoppa också. Hahahaha.
Nova var nog lycklig.

Och när vi kom hem såg det ut såhär på altanen.



Snön hade rasat från taket.
Vilket var bra, så det inte blev för tungt.
Men drygt att börja skyffla bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela