Hilda

2010

Publicerad 2010-01-01 20:04:32 i Allmänt

Har precis kommit hem efter ett lååångt nyårsfirande hos Rosanna och Johan.
Kom dit vid tre igår eftermiddag och åkte därifrån runt sex ikväll.
Hoppas dom hade lika trevligt om vi hade =)

Igår kväll var vi ett helt gäng som beställde mat från Mezopotamya.
Det var typ den enda restaurangen som man kunde beställa från för avhämtning igår.
Så en ros till er. Maten var dessutom kanon.

Sen blev det sällskapsspel mest hela kvällen.
Den digitala versionen av TP och ett sångspel som jag inte minns vad det hette.
Och efter mycket velande blev det en del alkohol för mej,
men inte mer än att jag kände mej nykter hela kvällen.
Jag hatar helt enkelt att vara bakis så det är inte värt att dricka.

Vi firade tolvslaget på parkeringen utanför pizzerian.
Snöade så mycket att vi knappt såg några fyrverkerier, men det gick bra att skåla i alla fall.
Nova var jätteduktig och inge rädd för smällarna, men hon tyckte snön var lite väl kall och blöt.

Efter en mysig, men jobbig natt på soffan (Viktor somnade på alla filtarna och Johan hade stängt av elementen) blev det mat från Max och filmen 2012. En riktig mysdag.
Och trots ett mindre snökaos körde jag oss hem lugnt och säkert.
Nu är det bara att vänta och se om snön tänker ge upp så vi kan åka till jobbet imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela