Hilda

Besiktning

Publicerad 2010-01-28 21:21:41 i Allmänt

Vi besiktade Viktors bil idag.
Det har varit lite problem med den på slutet.
(Som jag tror beror på att den har känt sej lite utanför sen jag köpte min bil, eftersom det alltid är den vi kör)
I alla fall, vi var lite oroliga.
Var inte alls säkra på att den skulle gå igenom.
Men det blev ett helt och hållet prickfritt resultat,
med en muntlig anmärkning.
Besiktningsmannens ord:
"Ni måste verkligen börja busköra mer."
Det betydde alltså att vi hade bromsat alldeles för lite.
Skönt!! Nu kan vi andas ut i ett år framöver.
När det gäller det i alla fall.
Jag kan väl andas ut mindre när det gäller att vi ska busköra.

Tänkte lägga med en bild på världens bästa Space Wagon, men hittade ingen.
Letade igenom hela datorn.
Och då började jag tänka att vem f*n knäpper kort på sin bil,
förutom kanske när man ska sälja den.
Sen kom jag på att jag har massor med bilder på min...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela