Hilda

Incest(?)

Publicerad 2010-01-20 10:41:52 i Allmänt

En till rolig sak som Viktor sa igår,
som jag bara måste dela med mej av.

Jag stör mej på att det droppar ur duschmunstycket när man spolar i vatten i badkaret.
Jag sa något i stil med att det skulle vara fula kalkavlagringar efter kanten om 50 år,
och Viktor sa något om att han inte trodde att våra barnbarn ville ärva vårat gamla badkar då.
Och sen sa han:
"Det blir något att berätta för barnbarnen det.
Här i det här badkaret blev eran mamma och pappa till".

Hmm.. jobbig situation om vi nångång måste säga den meningen till våra barnbarn.
Och då menar jag inte delen med att dom blev till i badkaret,
utan delen där det framgår att vi är föräldrar till både deras mamma och pappa.

Kommentarer

Postat av: Ove

Publicerad 2010-01-20 13:37:43

Det gick mig förbi först ^_^. Tur att du förklarar för mig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela