Hilda

Lördagskväll

Publicerad 2010-01-09 21:51:02 i Allmänt

Viktor och Andreas pratar fiske över en öl.
Jag sitter här bredvid en öl...
Vad ska man göra?
Efter en snabb koll på epg:n på tv'n,
(vet inte vad epg står för, men det är lugnt bästa knappen på dosan.
Man får se vad det är på alla kanaler hela tiden)
så var min kväll färdigplanerad.

22:00 Paradise Hotel XL på sexan.
(Gissar på att det bara är ett ihopklipp från programmen som gått under veckan och dom har jag ju redan sett.
Men har man tur så är det en uncut-version. Kanske man får se något man inte sett tidigare.)
23:10 Mirrors på Canal+ First. Amerikansk skräckfilm från 2008.
Hoppas verkligen den är bra.
Är helt svältfödd på skräck.
Kan inte ens minnas den sista läskiga filmen jag såg.
Och jag älskar ju skräckisar, finns inget härligare.
Eller jo... det finns det ju visst de såklart, men ni förstår hur jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela