Hilda

Mysfika

Publicerad 2010-01-03 19:02:59 i Allmänt

Efter en kort jobbdag blev det en fika med tjejerna.
Provade ett nytt, Café Pazzo tror jag det hette.
Helt okej. Goda mackor och mumsiga frappes.
Men väldigt dåligt med småkakor =)

Blev ett abrupt slut på fikastunden dock.
Viktor ringde och berättade att hans bil inte startade,
så jag fick ila hem med min så han kunde ta sej till bandyn.
Rosanna blev nog glad för hon fick ärva min alldeles nyinköpta varma choklad.

Blir nog en bio med tjejerna snart så det gjorde inte så mycket att jag fick bryta upp tidigt.
Mitt halvaprisetbiokort går ut nångång i februari så det är bäst att jag hinner använda det en gång till.
Annars har jag inte ens tjänat in kostnaden för det.

Undra vad man ska göra nu då?
Kanske ta en dusch, städa lite, klippa klorna på Nova och slänga sej på soffan.
Ja, så får det bli. Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela