Hilda

Firmaferre

Publicerad 2010-03-21 17:14:45 i Allmänt

Igår hade vi fest med jobbet.
Först blev det mat på Helt Enkelt.
Jag åt kyckligen som jag alltid äter när jag är där och den var lika god som den alltid är.
Senare fortsatt festande hemma hos Emma.
Vi hade hur kul som helst.
Mycket Wii-dansspel och Twister.
Jag har för mej att jag lyckades ta några riktigt roliga bilder,
men har glömt kameran hemma hos Emma så dom kommer sen.
Kvällen avslutades på Interpool för dom flesta av oss.

Jag och Viktor sov i Emmys lägenhet inatt och har sen spenderat dagen hos Rosanna och Johan,
som har varit hundvakt under kvällen och natten.
Det hade gått bra och det var så skönt att höra.
Inte för att jag trodde att det skulle gå dåligt,
men hon har en tendens att vara ganska gnällig när hon inte är hemma.
Men Rosanna hade ju köttfärs och skinka så då kan man ju inte gnälla.

Våren har helt plötsligt bytts ut mot midvinter och det känns så jäkla trist.
Var riktigt otäckt att köra hem nu på eftermiddagen,
när man har hunnit vant sej vid torra, isfria vägar.
Och vi är tyvärr bara hemma en kortis nu, sen ska vi köra in till stan igen.
Viktor ska spela bandy och jag ska få hjälp att prova ett annat batteri i min bil för att se om det fungerar.
Ha en mysig söndagskväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela