Hilda

Härliga fredag

Publicerad 2010-03-26 13:10:06 i Allmänt

Hade världens kortaste arbetsdag idag.
Kvar i nio till kvart i tolv.
Är hemma nu igen och känns nästan som en ledig dag.
Underbart väder med tio plus och sol.
Funderar på att gå ut och tvätta bilen,
men läste just i tidningen att man helst ska göra det i en bilhall.
Är visst inte så bra för miljön när allt smutsvatten rinner direkt ner i marken.
Fast vattenslangen lär jag inte lyckas gräva upp och dessutom tror jag den gick sönder i höstas,
så det blir ju inte så mycket vatten jag kommer lyckas skölja av den med.
Får se hur jag gör.
Vore riktigt trevligt att inte bara ha en fungerande bil utan även en ren bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela