Hilda

Inge mera bilproblem?

Publicerad 2010-03-24 16:42:33 i Allmänt

Idag var jag och pappa och köpte ett nytt batteri till min bil.
Efter mycket fundering fram och tillbaka blev det ett volvobatteri,
och nu fungerar bilen klockrent.
Inte några problem med styrservon heller.
Den står ute på gården och jag blir lite lycklig varje gång jag ser den.
Har faktiskt saknat den jättemycket.

Nästa projekt blir att bränna en superbra bilskiva.
Lyssnade precis på Ice Mc - It's a rainy day.
Var inte igår direkt, men den har en klar plats.
Önskar jag fick plats med all musik på datorn på en skiva,
tar sån otrolig tid att sitta och sortera ut vilka man vill ha när man ska bränna en mp3-skiva.
Är inte klar med artisterna som börjar på A än och jag har redan tröttnat.
Och när jag väl blir klar om hundra timmar så har jag säkert valt ut för många låtar och då måste jag börja om för att välja bort några istället.
Snacka om i-landsproblem.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-03-26 10:28:03

Tar inte din bilspelare mp3:or? Då är du väl snart i hamn. 120 låtar (ca) på en skiva. Det trista är att man längtar efter att få byta platta.

Postat av: Hilda

Publicerad 2010-03-26 13:23:48

Jo, det är en mp3-skiva jag ska bränna. Eller fyra som det ser ut nu. Men jag tycker det är svårt att välja iaf!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela